Asiakastarina, Sanna ja Jyrki

Meidät vihittiin opiskelukaupungissamme Seinäjoella 19.7.1997. Hääyöksi olimme varanneet huoneen hotelli Sorsanpesästä. Huoneemme oveen oli kiinnitetty suuri sydän, jossa luki muistaaksemme ”Vastanaineet”. Hääjuhlan jatkoja juhlittiin Sorsanpesän yökerhossa, jonne pääsimme seurueemme kanssa pitkän jonon ohi keittiön oven kautta sisään.  

Yksi kommellus jäi erityisesti mieleen tuosta muutenkin ikimuistoisesta päivästä. Saavuttuamme hotelliin, kannoimme hääpuvut ja muut tavarat kiireellä huoneeseemme ja ryhdyimme pukeutumaan suurta päivää varten. Mieheni sai puettua saketin solmukkeineen, mutta huomasi, että juhlakengät olivat jääneet autoon. Tennarit siis jalkaan ja kenkiä hakemaan.

Kauhukseen hän kuitenkin huomasi, että auton avaimet olivat kiireessä jääneet auton sisään ja ovet olivat lukossa! Alkoi olla jo kiire lähteä kirkkoon ja paniikki nosti päätään. Hetken pähkäiltyään, mieheni keksi hakea huoneesta metallisen henkarin, josta sai taiteltua koukun ja onnistui avaaman sillä auton oven. Sitten vaan nappaskengät vikkelästi jalkaan ja hippulat vinkuen kirkkoon! 

t. Sanna & Jyrki

Samankaltaiset artikkelit